Ügyfélszolgálat
Amennyiben kérdése merülne fel, kérjük, tekintse meg a Gyakran Ismételt Kérdések menüpontunkat, ahol összegyűjtöttük a leggyakrabban előforduló kérdéseket áram- illetve gázszolgáltatás esetén.
Amennyiben további kérdése lenne, keresse szakmai tanácsadóját, vagy az alábbi elérhetőségek egyikén vegye fel velünk a kapcsolatot:
E2 Kis-és Középvállalati Ügyfelek Értékesítési és Ügyfélszolgálati osztály
Kérjük, gyorsabb kiszolgálása érdekében szíveskedjen megadni – telefonos megkeresés esetén előkészíteni - az E2 Hungary Zrt.-nél lévő kilenc számjegyű ügyfél azonosítóját.
- Telefon: +36 80 180 202 (hétköznapokon 9.00-16.00 között)
- Postai cím: 6701 Szeged. PF: 1271
- E-mail: kkv@e2hungary.hu
E2 Közbeszerzés és Kiemelt Ügyfélszolgálati osztály
Postai cím: 1502 Budapest. PF: 501
Írjon nekünk!
Ha bejelentést szeretne tenni a Bejelentővédelmi 2023. évi XXV. törvény alapján, akkor kérjük, ne az Ügyfélszolgálati elérhetőségeket használja, hanem vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken, telefonon vagy e-mailben:
Telefon: +36 1 884 8734
E-mail: whistleblowing@met.com
A MET Belső Visszaélés -bejelentő Rendszer tájékoztatója itt érhető el.